99,0% kupujących poleca tego sprzedawcę

Polecam103Nie polecam1

Zgodność z opisem
4.9
Koszt wysyłki
5
Obsługa kupującego
4.9

Promocje
Halmar GENUA REG2 regał czarny / naturalny
Halmar GENUA REG2 regał czarny / naturalny
612,00 zł 547,74 zł
szt.
Halmar K303 krzesło ciemny niebieski / buk
Halmar K303 krzesło ciemny niebieski / buk
249,00 zł 222,86 zł
szt.
Halmar MAX 2 fotel bujany orzech
Halmar MAX 2 fotel bujany orzech
589,00 zł 527,16 zł
szt.
Halmar K201 krzesło czarne
Halmar K201 krzesło czarne
179,00 zł 160,21 zł
szt.
Halmar LUXOR fotel wypoczynkowy czarny
Halmar LUXOR fotel wypoczynkowy czarny
1 998,00 zł 1 788,21 zł
szt.
Halmar MATRIX 2 fotel biało-czarny
Halmar MATRIX 2 fotel biało-czarny
264,00 zł 236,28 zł
szt.
Halmar MAX BIS PLUS fotel bujany olcha
Halmar MAX BIS PLUS fotel bujany olcha
579,00 zł 518,21 zł
szt.
Halmar K307 krzesło czarny / ciemny popiel
Halmar K307 krzesło czarny / ciemny popiel
409,00 zł 366,06 zł
szt.
Halmar PALERMO stół rozkładany biały mat
Halmar PALERMO stół rozkładany biały mat
2 069,00 zł 1 851,76 zł
szt.
Halmar EMILY ława dąb złoty / czarny
Halmar EMILY ława dąb złoty / czarny
509,00 zł 455,56 zł
szt.
Unique ERGOTECH czarny fotel biurowy
Unique ERGOTECH czarny fotel biurowy
1 529,00 zł 1 375,00 zł
szt.
Halmar MERIDA łóżko z szufladą niebieski
Halmar MERIDA łóżko z szufladą niebieski
1 359,00 zł 1 216,31 zł
szt.
Halmar NATURO ława naturalny / czarny
Halmar NATURO ława naturalny / czarny
399,00 zł 357,11 zł
szt.
Halmar LAVIDA ława dąb złoty / czarny
Halmar LAVIDA ława dąb złoty / czarny
595,00 zł 532,53 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@fotelarnia.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: os. Henryka Sienkiewicza 9/42, 32-020 Wieliczka , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@fotelarnia.pl lub drogą pocztową na adres os. Henryka Sienkiewicza 9/42, 32-020 Wieliczka .

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: os. Henryka Sienkiewicza 9/42, 32-020 Wieliczka

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl